Om de behandelingen zo vlot mogelijk en in alle rust en veiligheid te laten verlopen, vragen we om onderstaande afspraken te respecteren.

 

Ziek?

Voel je je ziek? Heb je koorts, een koortslip, griep, Covid-19 of een besmettelijke (huid)ziekte? Gelieve je afspraak dan zo snel mogelijk, ten laatste 24u op voorhand te annuleren.

 

Hygiëne en veiligheid

Hygiëne en veiligheid dragen we hoog in het vaandel. Alle instrumenten worden dan ook grondig gereinigd tussen twee behandelingen door.

 

Persoonlijke hygiëne

Omdat we hygiëne heel belangrijk vinden, verwachten we ook dat je zelf in orde bent qua persoonlijke hygiëne als je bij ons komt voor een behandeling. Anders kunnen we de behandeling weigeren.

 

Afspraken maken

Gelieve je afspraak online te maken via onze afsprakenmodule. Dan kan je meteen in onze agenda kijken wanneer we voor jou een plekje vrij hebben. Telefonisch kan ook maar is minder handig omdat we de telefoon niet kunnen opnemen als we volop met een behandeling bezig zijn.

 

Kom op tijd!

Zorg dat je 5 minuten voor de afgesproken tijd op de afspraak bent. Zo komt iedereen op tijd aan de beurt en krijgt zij of hij de tijd die voor hem of haar voorzien is.

 

Ben je toch te laat?

Dan wordt die tijd helaas van de tijd die we voor jou reserveerden afgetrokken. De kost voor de behandeling blijft wel dezelfde omdat we de tijd speciaal voor jou hebben vrijgehouden.

 

Annuleren of verschuiven?

Dat kan kosteloos tot 24 uur voor jouw behandeling. Annuleer of verschuif je korter dan 24 uur voor jouw behandeling dan wordt de kost van de behandeling volledig in rekening gebracht.

 

Gratis huidanalyse

De gratis huidanalyse ter waarde van 50 euro is enkel gratis als je ook tijdig op de afspraak bent. Als je ze korter dan 24 uur voor je afspraak annuleert of verschuift dan wordt er 50 euro in rekening gebracht.

 

​Producten

Aangekochte producten mag je kosteloos ruilen tot twee weken na de aankoopdatum. Geopende of gebruikte producten kunnen we niet terugnemen.

 

Roken

Roken is niet toegestaan in onze zaak.

 

Verlies of ongevallen

We kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor verlies van goederen of ongevallen, lichamelijke- of materiële schade veroorzaakt door het gebruik van de ter beschikking gestelde faciliteiten. We zullen hiervoor ook nooit in gebreke gesteld kunnen worden.

 

Voorschot

Een voorschot wordt nooit terugbetaald.

 

Cadeaubon

Een cadeaubon is 1 jaar geldig en is niet in geld terugbetaalbaar. Deze kunnen te allen tijde gebruikt worden voor behandelingen of producten, ook tijdens acties/solden of promoties.
Op de dag van de behandeling breng je je bon mee. Ben je hem vergeten? Dan betaal je gewoon de normale prijs van de behandeling.

Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed. Er kan ook geen duplicaat van worden uitgereikt.
Bij het niet opdagen voor een behandeling met een cadeaubon wordt de bon als gebruikt gemerkt.

Is een bon niet volledig opgebruikt? Dan wordt het resterende saldo op de kaart geschreven.

 

Betalings- en parkeermogelijkheden

Je kunt bij ons zowel contant als met Bancontact betalen. Behandelingen en cadeaubonnen dienen onmiddellijk ter plaatse of op voorhand betaald te worden.
Parkeren is gratis en kan naast de salon.

 

Niet tevreden?

We zetten werkelijk alles op alles om je van de beste kwaliteit te verzekeren. Zowel voor onze diensten als onze producten. Het kan echter gebeuren dat er toch een keertje iets misloopt. Neem dan zeker met ons contact op zodat we samen een oplossing vinden.

 

Privacy

Je gegevens verwerken we in overeenstemming met de Belgische wetgeving op de privacy. We geven ze niet door aan derden en je kunt ze te allen tijde inkijken.
Onze volledige privacy policy kan je hier nalezen.

 

Wetgeving

Op al onze rechtsverhoudingen is de Belgische wetgeving van toepassing.

 

Akkoord

Door bij ons te reserveren en van onze diensten gebruik te maken, ben je akkoord met het respecteren van onze huisregels.